Kategorije: Interview

PR ARENA International – Intervju Jelena Ivanović

  • Datum objave: 27.03.2013.
  • Autor članka: Festival.hr
U susret drugoj PR Areni International upoznati ćemo vas sa gospođom Jelenom Ivanović, izvršnom direktoricom International Advertising Association Srbija. Pročitajte što poručuje sudionicima kroz kratki intervju ovjavljen od strane organizatora, Apriori komunikacija.

Što za Vas predstavlja mogućnost da studentima prenesete znanje na PR ARENI International?

Za mene je susret sa mladim ljudima prilika ne samo da njima prenesem svoja znanja i iskustva, već i prilika da ja mnogo naučim. Iako sam generacijski zapravo bliska ovim ljudima, mislim da njih treba pažljivo slušati, razgovarati jer se tu kriju odgovori na mnoga pitanja. Prije svega, odgovor na pitanje ko su oni koji će se u ne tako dalekoj budućnosti baviti komunikacijama, kakvo im je obrazovanje, na koji način razmišljaju, kako percipiraju struku, u čemu su dobri, u čemu ne tako dobri. Na taj način se na budućnost može veoma utjecati, ali i pokazuje briga za nju. Teško je promoviraati komunikaciju i njenu važnost ukoliko međusobno, unutar struke i sa onima koji dolaze poslije nas, ne radimo to na odgovarajući način. Poslije nas “ne dolazi potop”.

O čemu ćete točno pričati na PR ARENI International?

Moja prezentacija nosi naziv FIRM BUT FRIENDLY. Fokus je na specifičnosti komuniciranja jedne strukovne asocijacije i to kako sa članstvom, tako i sa drugim javnostima. Ako ste udruženje koje okuplja profesionalce u području marketinških komunikacija, vaša komunikacija bi trebalo da je ogledalo vaših proklamiranih ciljeva i utvrđenih standarda. “Šuster ne smije imati loše cipele” – takav stav je loše opravdanje. Truditi ću se da iznesem što više primjera iz naše prakse kroz projekte koje smo pokretali i koje i dalje pokrećemo. Jedan dio prezentacije ću posvetiti Sekciji mladih profesionalaca u okviru IAA Srbija. Čini mi se da će kroz taj dio publika, mladi ljudi, moći najbolje da se identificiraju i na taj način dobro razumiju šta je IAA i na koji način funkcionira.

Koliko je bitno održavanje jedne ovakve konferencije kako za za studente tako i za struku?

Organiziranje ovakvog događaja predstavlja napor da se neke stvari unaprijede, da se kroz razmjenu znanja i informacija stekne bolji uvid u situaciju, ali i definiraju pravci budućeg rada svih nas. Ja to tako promatram. Važno je da budemo što bolje informirani, da se educiramo, da pokazujemo želju za napredovanjem. U našoj struci to nije pitanje volje, već neophodnost.

Koliko je bitno kvalitetno komuniciranje za uspjeh poslovanja?

Po ovom pitanju, ja sam prilično isključiva. Ne mogu ni da zamislim pojedinca/kompaniju koja uspješno posluje, a neuspješno komunicira. To jednostavno isključuje jedno drugo, jer komunikacija nije odvojeni dio poslovanja, izolirani sistem koji funkcionira tamo negdje… Komunikacija bi trebala predstavljati važan dio poslovanja, slobodno mogu da kažem jedan od vitalnih.

Izvor: Team Apriori komunikacija

, , , , ,

popis festivala