Kategorije: Domaći FestivaliNovostiTop Vijesti

Festivalci iz više od 100 zemalja posjetit će Ultra Europe

  • Datum objave: 02.07.2014.
  • Autor članka: Festival.hr

Predstavljanje lokacija održavanja festivala Ultra Europe, najava novosti i partnera festivala, kao i rekordni rezultati prodaje ulaznica, bili su povod današnjeg okupljanja organizatora festivala na konferenciji za novinare u Splitu. Festival Ultra Europe je dosad premašio sva očekivanja, pa će, nakon vrlo uspješnog premijernog izdanja, zbog kojeg je uvršten na listu deset najboljih događaja elektronske glazbe u svijetu, ponovno oboriti rekorde posjećenosti. Naime, interes za festival koji će se održati od 11. do 13. srpnja na stadionu Poljud dolazi iz više od 100 država svijeta, a rezultati prodaje ulaznice, s 35 posto više prodanih, upućuju na to da će ovo biti najposjećeniji festival u povijesti Hrvatske. Uz to, line-up festivala Ultra Europe trenutno broji više od 100 zvijezda elektronske scene, među kojima se posebno ističu oni sa samih vrhova različitih top ljestvica, poput Armina van Buurena, Hardwella, Tiësta, Ericka Morilla i mnogih drugih.

Uz već poznate novosti u odnosu na prošlu godinu – a to je prvenstveno dodatni festivalski dan u Splitu, čime Ultra Europe, uz Miami, postaje jedino Ultra događanje koje se odvija tijekom tri dana, organizatori su otkrili i detalje dnevnih partyja koji će se održati na Zapadnoj obali. Naime, ovaj dio splitske obale poslužit će kao svojevrsno mjesto susreta, odnosno meeting point gdje će posjetitelji moći uživati u glazbi, ugostiteljskoj ponudi, dobiti informacije, kupiti ulaznice ili pak zamijeniti ulaznice za festivalsku narukvicu. Svi ljubitelji elektronske glazbe moći će se zagrijati uz glazbu domaćih DJ-a od 11 do 23 sata. Također, to je najkraći put od centra Splita do stadiona Poljud jer su organizatori pripremili dva autobusa koji će po cijeni od 10 kuna u jednom smjeru prevoziti posjetitelje festivala Ultra Europe. Sličan je program planiran i za ponedjeljak 14. srpnja, dan pauze, a sve novosti fanovi mogu pratiti na društvenim mrežama festivala Ultra Europe. Ove godine posjetitelje očekuje više od 86 sati glazbe tijekom četiri festivalska dana, na pet najsuvremenijih pozornica, od kojih će najimpresivnija, očekivano, biti ona glavna, koja je produkcijski vrlo slična pozornici Megastructure s Ultra Music Festivala u Miamiju. Također, organizatori su otkrili i nekoliko detalja o ekskluzivnoj završnici na Hvaru – najveći interes za tulum na najsunčanijem hrvatskom otoku su pokazali ljubitelji elektronske glazbe iz Ujedinjenog Kraljevstva, Australije, Španjolske, SAD-a i Brazila. Čak će 1000 ljudi doći jahtama i jedrilicama na beach party sezone i uživati u najboljem što elektronska scena trenutno ima za ponuditi.

No, da je festival Ultra Europe mnogo više od glazbenog festivala potvrdili su i predstavnici turističkog sektora grada Splita i županije, Joško Stella, direktor TZ Splitsko-dalmatinske županijei Alijana Vukšić, direktorica TIC Split koji su istaknuli kako je festival Ultra Europe upisao Split i Hvar pa tako Hrvatsku na kartu najboljih festivalskih i turističkih destinacija u svijetu, o čemu svjedoče ekonomski pokazatelji i rezultati turističkog prometa.

Važnost festivala Ultra Europe komentirao je i zamjenik gradonačelnika Splita, Goran Kovačević, koji je naglasio i ulogu grada i gradskih službi u uspješnom održavanju festivala:

„Održavanje ovakvog spektakla kojeg pohode deseci tisuća ljudi sa svih strana svijeta veliki je izazov kako organizatorima, tako i djelatnicima brojnih službi koje skrbe za sigurnost, zdravlje, čistoću i transport, međutim uvjeren sam da će svi iskazati visoku razinu profesionalnosti te da će i ovaj put iz Splita i s Poljuda u svijet biti odaslane slike koje će napraviti dobru promidžbu našega grada. Vjerujem i da će građani iskazati tradicionalnu gostoljubivost i strpljenje tijekom trajanja festivala tim više što su mnogi shvatili kolika je i za grad i za njih osobno ekonomska korist od održavanja ovakvog događaja u Splitu. Split s veseljem čeka ovu manifestaciju, a ja svima želim dobrodošlicu.“

Upravo je kontinuirana podrška gradskih vlasti i partnera festivala uvelike pridonijela uspjehu festivala Ultra Europe, a da su zajedničke napore prepoznali obožavatelji diljem svijeta, potvrđuju rezultati prodaje ulaznica. Komentirao je to i Joe Bašić, direktor tvrtke Adria MM Produkcija:

„Izuzetno sam ponosan što mogu potvrditi da je festival Ultra Europe, sukladno rezultatima i podacima o gospodarskom i turističkom prometu te broju posjetitelja, najveće međunarodno događanje u povijesti Hrvatske. Ovaj nam je izuzetan uspjeh bio nagrada, ali i velika obveza prema obožavateljima, kojima smo obećali još veće i impresivnije izdanje ove godine, a činjenica da interes dolazi iz još više zemalja svijeta ukazuje na to da su obožavatelji prepoznali naše napore da im osiguramo još bolje festivalsko izdanje. Festival Ultra Europe nije samo glazbeno događanje; to je jedinstveno iskustvo koje posjetiteljima, osim uživanja u glazbi trenutno najpopularnijih DJ-a svijeta, pruža i mogućnost otkrivanja hrvatske obale i Jadranskog mora kao vrhunske turističke destinacije, koje je ujedno i savršena kulisa za najsuvremeniju produkciju koja prati festival.“ Bašić je zahvalio i svim partnerima projekta na njihovoj podršci i ulozi u projektu – tvrtkama Heineken, ORYX Rent A Car, MasterCard, Vipnet, Red Bull i The Yacht Week. Upravo je zahvaljujući Heinekenu i ove godine održano natjecanje za najboljeg DJ-a po izboru Facebook fanova, a pobjednici su dobili priliku nastupa na ovogodišnjem festivalu Ultra Europe.

Branka Slaveska, predsjednica Uprave Karlovačke pivovare komentirala je suradnju:

Heineken, najinternacionalniji premium brend, i ove je godine prepoznao važnost festivala Ultra Europe, najpoznatijeg festivala elektronske glazbe. Drago nam je što smo drugu godinu zaredom sponzori ovog sjajnog događaja na koji dolaze ljudi iz cijelog svijeta. S obzirom na predanost tome da iznenadi svoje potrošače i osigura im jedinstveno iskustvo bilo gdje na svijetu, Heineken je kao sponzor i službeno pivo izvrstan partner festivala Ultra Europe. Heineken već tradicionalno podržava vrhunske festivale elektronske glazbe u Hrvatskoj, a ta dobra praksa nastavlja se i ove godine. Osim što je dostupan u gotovo svakoj zemlji svijeta, Heineken svojim odraslim potrošačima osigurava sjajna iskustva i brojne prigode za uživanje, ali ih poziva da uživaju u Heinekenu odgovorno.“

Novost ovogodišnjeg izdanja je i beskontaktno plaćanje, za što je zaslužan MasterCard:

Posebno nam je drago što surađujemo s festivalom Ultra Europe, koji privlači brojne posjetitelje iz cijeloga svijeta. Vjerujem da će beskontaktno plaćanje zaista omogućiti posjetiteljima još bolje festivalsko iskustvo bez čekanja u redovima. Pored jednostavnog, brzog i sigurnog plaćanja posjetitelji će moći iskoristiti i razne pogodnosti za plaćanje svojim MasterCard i Maestro karticama“, izjavila je Ana Bat, voditeljica marketinga MasterCard Europe za Hrvatsku i Sloveniju.

Vipnet je, kao službeni telekom operater festivala, osigurao kupnju dnevnih ulaznica uz uštedu od 66 kuna. Tako se u 24 Vip centra diljem Hrvatske karte za petak, subotu ili nedjelju mogu nabaviti po posebnoj, nižoj cijeni od 359 kuna.

Svi ljubitelji festivalske zabave koji u Vip centrima nabave povoljnije jednodnevne ulaznice moći će Ultra Europe pratiti s posebnih Vip tribina na istočnoj strani stadiona. Za sve one koji neće moći doći na Poljud osigurali smo ekskluzivni prijenos festivala na kanalu DCM, koji se može pratiti na Vip TV-u i B.net TV-u. Korisnici će u videotekama od 20.7. do 30.8. na zahtjev moći pogledati snimke nastupa i dodatne sadržaje s ovogodišnjeg izdanja, a pripremamo i brojna iznenađenja na festivalskoj lokaciji, kao i nagradne natječaje prije početka festivala na našim društvenim mrežama“, poručila je Dubravka Jusić, rukovoditeljica Korporativnih komunikacija Vipneta.

Dnevne će se ulaznice moći, osim u Vip centrima, nabaviti i u Tisak Media Centrima, dok su one festivalske dostupne i na www.ultraeurope.com, po cijeni od 985 kuna (129 EUR).

Uspješnu suradnju s organizatorima naglasio je i Ivan Zubak, potpredsjednik Uprave ORYX Grupe, koja je partner festivala već drugu godinu zaredom:

„Svi u ORYX-u smo vrlo uzbuđeni što ponovno, drugu godinu zaredom, podržavamo ovaj hvalevrijedan projekt koji je Hrvatsku zacementirao u samom vrhu festivalske karte svijeta. Sjajna promocija za Hrvatsku s vrlo konkretnim rezultatima, koji se očituju kroz maksimalnu popunjenost smještajnih i ostalih kapaciteta te potrošnju druge vrste u terminu festivala. Ponosni smo što je i ORYX dio ove priče i jedva čekamo trenutak da se prvi izvođači popnu na spektakularne pozornice.”

Suradnju je komentirao i Vatroslav Kačić iz tvrtke The Yacht Week:

„Partnerstvo između festivala Ultra Europe i tvrtke The Yacht Week nastavlja se i u 2014. godini donoseći tisućama gostiju iz više od 30 zemalja svijeta jedinstveno iskustvo Hrvatske kao turističke destinacije. S obzirom na to da se ciljne skupine oba brenda savršeno nadopunjuju, vjerujemo kako će se suradnja nastaviti razvijati. Veselimo se zajedničkoj prosperitetnoj budućnosti uz festival Ultra Europe.“    

Sve servisne informacije, listu najčešće postavljanih pitanja i odgovora, kao i sve novosti o festivalujh, mogu se pronaći na http://ultraeurope.com/, službenoj Facebook stranici festivala te Twitter profilu.

O FESTIVALU ULTRA EUROPE

Festival ULTRA EUROPE jedino je događanje u organizaciji Ultra Worldwide u Europi, a s investicijom od oko 100 milijuna kuna kroz pet godina predstavlja jedno od najznačajnijih ulaganja u Hrvatskoj u turizmu i pratećoj industriji zabave. Prema procjenama organizatora, festival ULTRA EUROPE već je u prvoj godini održavanja potaknuo više od 60 milijuna kuna dodatne turističke potrošnje u Splitsko-dalmatinskoj županiji te privukao interes više od 103.000 posjetitelja tijekom sva tri festivalska dana, i to iz 75 zemalja svijeta. Na festivalskim su pozornicama nastupili trenutno najpopularnija imena elektronske scene. Ususret festivalu održani su brojni partyji u sklopu događanja Countdown To Ultra. Hrvatski partner u organizaciji festivala Ultra Europe je tvrtka Adria MM Produkcija. Sljedeće izdanje festivala Ultra Europe održat će se od 11. do 13. srpnja 2014. u Splitu te 15. srpnja na Hvaru.

O ULTRA WORLDWIDE™

ULTRA WORLDWIDE je međunarodni brend vodećeg svjetskog događanja elektronske glazbe, Ultra Music Festivala. Međunarodno priznato i poznato događanje koje se od 1999. godine u održava u ožujku, Ultra Music Festival, je prošle godine proslavio 15. obljetnicu i održao se tijekom dva vikenda te tako postao prvi veći festival elektronske glazbe koji se odvijao dva vikenda zaredom. Ultra Worldwide je ‘najmeđunarodniji’ festivalski brend u svijetu, zahvaljujući nastupima najpopularnijih i najtalentiranijih izvođača iz cijeloga svijeta te širenju jedinstvenog festivalskog doživljaja iz Miamija konstantnim dodavanjem novih svjetskih odredišta festivala Ultra. Zahvaljujući revolucionarnom online prijenosu uživo, pod nazivom “Ultra Live”, Ultra Worldwide prenosi doživljaj s festivala više od 11 milijuna jedinstvenih gledatelja. U zadnjih 15 godina, doslovno tisuće svjetskih DJ-a, producenata i bendova su nastupima uživo oduševljavali obožavatelje svojim sjajnim nastupima na događanjima Ultra u Argentini, Brazilu, Čileu, Hrvatskoj, Ibizi, Koreji i Miamiju. Svako svjetsko izdanje festivala Ultra utemeljeno je na uspješnoj formuli koja je usavršavana posljednjih 15 godina u Miamiju, a koja kombinira nastupe najraznovrsnijih elektronskih izvođača s tehnološki najnaprednijom festivalskom produkcijom na svijetu. U 2014. godini Ultra nastavlja probijati granice, uvođenjem neviđene kombinacije najnaprednije produkcije i najboljih svjetskih izvođača elektronske glazbe u svoja postojeća i nova izdanja diljem svijeta. S novim izdanjima u Južnoj Africi i Japanu, Ultra će se u 2014. godini moći doživjeti u devet država, na pet kontinenata.

O KARLOVAČKOJ PIVOVARI

Tradicija proizvodnje piva u Karlovačkoj pivovari seže u davnu 1854. godinu. Karlovačka pivovara drži čvrsto drugo mjesto na hrvatskom tržištu piva. Svoje proizvode izvozi u Australiju, Austriju, Bosnu i Hercegovinu, Kanadu, Mađarsku, Njemačku, Sjedinjene Američke Države, Sloveniju, Švedsku i Švicarsku. Kao članica HEINEKEN kompanije, najinternacionalnijeg proizvođača piva na svijetu, Karlovačka pivovara ima pristup različitim proizvodnim i korporativnim alatima u cilju stvaranja zadovoljnijih potrošača. U svom asortimanu Karlovačka pivovara ima sljedeće marke: Karlovačko svijetlo, Heineken, Amstel Premium Pilsener, Karlovačko crno, Karlovačko Radler limun, Karlovačko Laganini Radler, Karlovačko 0,0% Maxx (bezalkoholno), Sokol, Desperados i Edelweiss Snowfresh. Za više informacija posjetite: www.karlovacka.com.

O VIPNETU

Vipnet je jedan od vodećih telekom operatora u Hrvatskoj, član Telekom Austria Grupe i strateški partner Vodafonea. Uz puno uloženog truda, entuzijazma i naprednog promišljanja Vipnet je u 15 godina postojanja dobio brojna međunarodna priznanja te stekao status lidera u inovacijama. Kvalitetna mreža, vrhunski proizvodi i usluge te stalno unapređivanje i prilagođavanje potrebama korisnika pozicionirali su Vipnet kao najbolju vrijednost za novac u Hrvatskoj. Od samih početaka poslovanja Vipnet ulaže značajna sredstva u razvoj obrazovanja, zdravstvene skrbi, komunikacije, sigurnosti kretanja i općenito kvalitete života građana diljem Hrvatske. Ujedno podupire različita događanja na području sporta, obrazovanja, tehnologije i kulture gdje vrhunska glazbena događanja zauzimaju posebno mjesto.

 O MASTERCARDU

MasterCard (NYSE: MA), www.mastercard.com, tehnološka je kompanija u globalnoj platnoj industriji. Predstavlja najbržu platnu mrežu na svijetu koja povezuje vlasnike kartica, financijske institucije, prodavače, javne uprave i poslovne subjekte u preko 210 zemalja i teritorija. MasterCard kartice su prihvaćene na preko 36 milijuna prodajnim mjesta diljem svijeta. Proizvodi i rješenja koja nudi kompanija MasterCard čine svakodnevne trgovačke aktivnosti – kao što su kupovina, putovanja, poslovanje i rukovođenje financijama – jednostavnijim, sigurnijim i učinkovitijim za sve. Pratite nas na Twitteru @MasterCardNews, pridružite se razgovoru na Cashless Pioneers Blog ili se prijavite za najnovije vijesti na Engagement Bureau.

 O THE YACHT WEEK

The Yacht Week omogućuje svim zaljubljenicima u jedrenje i regate, između 22 i 35 godina, jedinstveno i nezaboravno iskustvo. Nakon uspješne suradnje na prvom izdanju Ultra Europe festivala 2013. godine, The Yacht Week ponovo će pružiti ultimativno glazbeno iskustvo uz jedrenje na otvorenom Jadranskom moru. Dvije atraktivne rute duž dalmatinske obale i vrhunski glazbeni ugođaj uz neke od najboljih DJ-eva svijeta, svojim će gostima omogućiti posebno Ultra iskustvo i party uz prekrasnu kulisu grada Splita.

, , , , ,

popis festivala